System TEMPORA rozwiązuje problemy z prawidłowym i optymalnym zaplanowaniem czasu pracy pracownikom, pozwala na bieżącą kontrolę realizacji zaplanowanych harmonogramów oraz zapewnia prawidłowe i szczegółowe rozliczenie.
Wersja demonstracyjna pozwala na zapoznanie się z pełnymi możliwościami programu oraz przetestowanie wszystkich jego funkcji.
Uzyskaj demoSystem w pełni rozlicza czas pracy, z uwzględnieniem godzin dodatkowych, nocnych, nadliczbowych wynikających z przekroczeń dobowych, w tym powstałych na skutek złamania doby pracowniczej, godzin nadliczbowych wynikających z przekroczenia normy tygodniowej, itp. Podczas planowania harmonogramu system na bieżąco ostrzega menedżera o naruszeniach Kodeksu Pracy. Dostosowanie reguł kontroli poprawności do indywidualnych ustaleń regulaminu pracy, obowiązującego w firmie.
Skontaktuj się z nami i ustal sposób i termin prezentacji systemu.
+48 41 275 01 60Planowanie w systemie TEMPORA odbywa się za pomocą wygodnego i intuicyjnego interfejsu graficznego. Użytkowanie tego systemu nie wymaga od operatora biegłości w obsłudze komputera. System jest wizualny, co pozwala w prosty sposób, szybko i efektywnie tworzyć harmonogramy czasu pracy, nanosić zmiany w trakcie okresu rozliczeniowego oraz tworzyć analizy i raporty.
Rejestracja czasu pracy (RCP) odbywa się w czasie rzeczywistym za pomocą identyfikatorów elektronicznych. Odbierane na biżąco dane z terminali wejściowych pozwalają wyswietlić aktualną sytuację w formie czytelnego grafiku. Informacja o wejściu lub wyjściu pracownika jest w chwili tego zdarzenia wyświetlana na komputerze jego przełożonego. Możemy zatem kontrolować obecność podwładnych nawet wtedy, gdy pracujemy nad innymi projektami i nie obserwujemy okna TEMPORY. System daje także możliwość wglądu pracowników w jego indywidualny plan pracy za pomocą identyfikatora, którym pracownik posługuje się na co dzień.
System pozwala na zaplanowanie czasu pracy pracowników od prostego systemu „od-do” funkcjonującego np. w biurach, do bardziej skomplikowanych systemów, np.: brygadowego, wielozmianowego, pracy wg siatki godzin, itp. Plan pracy można konstruować definiując indywidualne harmonogramy dla poszczególnych pracowników, które można zapisać w postaci wzorców pracy, a następnie przypisać grupie pracowników lub poszczególnym działom firmy. Dodatkowo istnieje możliwość ręcznego obejścia zasad wzorca i zdefiniowania w dowolnie wybranych dniach wyjątków odbiegających od ogólnych reguł wzorca. Mamy również możliwość planowania obsady działów z uwzględnieniem szczególnych wydarzeń mających wpływ na potrzebę zwiększenia personelu. Harmonogram możemy wydrukować lub w formie elektronicznej wysłać do pracowników.
TEMPORA na bieżąco dysponuje informacjami na temat wejść i wyjść pracowników, w każdej chwili może dostarczyć informacji na temat realizacji harmonogramu czasu pracy. Informacja taka pozwala kontrolować ilość godzin pracy, w tym ilość nadgodzin, a w przypadku ich wystąpienia daje możliwość, na bieżąco, w kolejnych dniach, oddanie nadgodzin pracownikowi w postaci czasu wolnego lub zaliczenie ich do wynagrodzenia. Graficzna interpretacja wyników analizy czasu pracy pozwala na błyskawiczne stwierdzenie wszelkich absencji, spóźnień i wcześniejszych wyjść z pracy oraz umożliwia szybkie zapoznanie się z historią zdarzeń i planem pracy w obrębie całego roku kalendarzowego.
Funkcja dla firm pracujących w trybie zmianowym, która upraszcza układanie grafika do minimum. Zmiany robocze mogą być definiowane w dowolnych przedziałach czasowych, także nakładających się na siebie. TEMPORA umożliwia stworzenie zróżnicowanych harmonogramów dla poszczególnych pracowników, działów firmy lub wybranej grupy osób. Pozwala to zoptymalizować liczbę pracowników niezbędnych w firmie z uwzględnieniem sytuacji mających wpływ na zwiększenie ilości potrzebnego personelu.
W ramach funkcji planowania pracy użytkownik ma możliwość skorzystania z narzędzi ułatwiających bezkolizyjne planowanie urlopów i innych nieobecności. Nieobecności w nim wprowadzone zapisywane są automatycznie w harmonogramie pracy. W programie zdefiniowane zostały najpopularniejsze typy nieobecności. Można tworzyć własne ich rodzaje.
Zdarzenia rejestrowane w programie można analizować i rozliczać korzystając z funkcji analiza dnia lub analiza miesiąca. Użytkownik może zobaczyć pełen obraz odpowiednio dnia lub miesiąca danego pracownika. Między innymi: łączny czas przepracowany, czas niedogodzin, nadgodzin, przerwy, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione.
Analizowanie czasu pracy to możliwość sporządzania różnorodnych raportów pozwalających na rzetelną analizę czasu pracy i na tej podstawie wyciagnięcie wniosków dotyczących sposobu jej organizacji. Analiza czasu pracy odbywa się poprzez przeglądanie zarejestrowanych w systemie danych w różnych układach. Możliwość ich prezentowania w postaci różnorodnych raportów pozwala na przyjrzenie się całości procesów związanych z zarządzaniem czasem pracy w danym przedsiębiorstwie, w różnych ujęciach. Analiza dostarczonych w ten sposób informacji z pewnością będzie przydatna przy kontroli poprawności wszystkich procesów oraz ich planowaniu w przyszłości.